Papera eta kartoiaren, ontzien eta pilen gaikako bilketaren zerbitzu publikoaren kudeaketa

Espediente zenbakia 17/10-D
Kontratu mota Zerbitzua
Prozedura Irekia
Izapidea Arrunta
Kontratazio organoa Batzordea
Kontratazio organoaren data 2010/12/15
Administrazio klausulak PDF document icon pliego administrativo.pdf — PDF dokumentua, 157 KB (161028 bytes)
Baldintza teknikoak PDF document icon pliego técnico.pdf — PDF dokumentua, 265 KB (272025 bytes)
Dokumentazio osagarria

Papera eta kartoiaren bilketaren frekuentzia

Ontzien bilketaren frekuentzia

Pilen bilketaren frekuentzia

EGIN BEHARREKO ZUZENKETAK

Kontratazio mahaiaren maiatzak 4ko deialdia

Dokumentazio teknikoaren irekieraren informazioa

Kontratatzailearen profileko argitaratze data 2011/04/04
GAOko argitaratze data 2011/04/04
Iragarkiaren testua PDF document icon 4.abril.11. publicación en BOG.pdf — PDF dokumentua, 95 KB (97868 bytes)

Eskaintzak aurkezteko azken eguna 2011/04/19 14:00
Eskaintza ekonomikoak jendaurrean irekitzeko data 2011/05/17 13:00
Kontaktua


Adjudikazioa
Adjudikazio data 2011/07/01
Akordioa PDF document icon adjudicación.pdf — PDF dokumentua, 1.43 MB (1496865 bytes)
Adjudikazioduna

CESPA, COMPAÑÍA ESPAÑOLA DE SERVICIOS PÚBLICOS AUXILIARES, S.A.

Adjukazioaren zenbatekoa

Kontratuaren urteko prezioa ondorengoa da:

  • Papera eta kartoiaren edukiontziak jasotzeko: 148.523,97 euro eta kontratuaren iraupenerako (4 urte) prezioa, 594.095,88 euro. Prezio honetan ez da BEZa sartzen. 
  • Ontzien edukiontziak jasotzeko: 125.806,59 euro eta kontratuaren iraupenerako (4 urte) prezioa 503.226,35 euro. Prezio honetan ez da BEZa sartzen.
  • Pilen edukiontziak jasotzeko: 15.047,12 euro eta kontratuaren iraupenerako (4 urte) prezioa 60.188,48 euro. Prezio honetan ez da BEZa sartyzen.
  • Kontratatzailearen profileko argitaratze data 2011/07/01
    Kontratu data

    2011/07/19

    Iragarkiaren testua

    Administrazio kontratuak sinatu izanaren iragarkia